wie heeft er werk voor mij???????

  • werkzoekende

    hallo, ik ben heel hard op zoek naar werk, maakt niet uit wat het is als er maar een

    normal salaris tegen over staat.

    Ik ben voor alles inzetbaar, o.a. hulp in de huishouding, productie,thuiswerk, agrarisch, verzorging of helpende in alles waar u maar hulp voor nodig heeft.

    Ik hoop dat ik via deze weg snel werk vind, want de uitzendburo's zeggen wel dat ze werk hebben, maar als het er op aan komt hebben ze totaal niets.

    hopelijk tot ziens.

  • werkzoekende

    Ik wil geen werk waarbij ik party's moet geven of langs de deuren te leuren.

  • Monica

    Hallo Werkzoekende,

    Ik zal je een tip geven.Als je werk zoekt,presenteer jezelf dan ook.Zeg wie je bent,wat je leeftijd is,waar je ervaring in hebt ,en hoelang .Of je referenties hebt etc.

    De manier waarop je nu een oproep plaatst,zal niet veel werkgevers aanspreken.

    Mij in ieder geval niet,en ik zoek vanaf Januari 3x in de week huishoudelijke hulp a 6 uur per dag (dus 18 tot 20 uur per week)

    Ik zoek wel iemand die heel zelfstandig is en ziet wat er gedaan moet worden.Aangezien ik een eigen bedrijf heb,dus weinig tijd voor mijn huishouden,zoek ik iemand met veel ervaring,die ook de was en strijk zal doen,als die gedaan moet worden,zonder dat ik er elke keer om moet vragen,iemand dus,die mijn huishouden overneemt,alsof het haar eigen huishouden is.

    Soms zal het eten voorbereid moeten worden e.d.

    Vriendelijke groeten,Monica v.Langen

  • lies

    Ik ben zelf 8 jaar werkzaam geweest als alphahulp bij de thuiszorg en heb eigenlijk wel altijd in de huishouding gewerkt. Ik ben zelf moeder van 2 kinderen 1 van 8 en 1 van 10Voordat ik bij de thuiszorg werkzaam werd heb ik eigenlijk alleen thuis altijd mijn werkzaamheden gehad, de rest van mijn banen zijn in mijn jeugd geweest. maar dat is al weer een tijd terug. Ik ban iemand die haar werk gauw ziet

    en kan ook volkomen zelfstandig werken, als iemand mij in de huishouding e.d. wil hebben kunnen ze ook eerst bij mij thuis kijken ,want dan zien ze meteen dat ik wel erg schoon ben en nog 1 ding, ik vind strijken zelfs erg leuk, ik sta liever 2 uur te strijken dan 10 minuten de ramen te lapen want dat is het enigste wat ik vreselijk vind. Ik hoop zo wat meer verteld te hebben over hoe of wat met werk.

    mijn leeftijd is trouwens 37.

  • WERKZOEKENDE

    WIL MONICA DIE OP 07-11-2005 HEEFT GEREAGEERD KONTAKT MET MIJ OPNEMEN, VIA r.schrooder@quicknet.nl

    ALVAST BEDANKT

  • Monica

    Ik ben al bezig met 5 sollicitantes.Ik ben zeer sellectief,en ga alle referenties van iedereen na.Dus ik ben nog wel even bezig daarmee.Omdat ik in principe mijn hele huishouden uit handen geef,ben ik aangewezen op iemand die ik vertrouwen kan,in mijn huishouden,maar ook als persoon.Vandaar dat ik alles na ga van de sollicitanten.Ik ben veeleisend en moet erop kunnen vertrouwen dat mijn huishouden doorgaat,ook als het heel druk op de zaak is,en ik eens wat extra's vraag van degene die mijn huishouden op rolletjes laat lopen.

    Het spijt me WERKZOEKENDE,maar jouw manier van solliciteren spreekt mij niet aan,ik heb geen vertrouwen in een samenwerking tussen ons.Ik heb ook niet gereageerd op jouw “sollicitatie”,maar wilde je graag een tip meegeven.

    Ik wens je veel sucses verder.

    Gr.Monica

  • thea

    ik kan je thuiswerk bieden als je in de regio middenmeer woond

    gr thea

  • Sander

    hallo,

    Ik heb wel leuk werk waar je goed mee kan verdienen.

    Stuur een e-mail naar mij met je telefoonnummer zodat ik je hierover kan bellen.

    pootsander@gmail.com

    mvg,

    Sander

  • A.Ring

    hallo ik ben andy ring

    ik ben een zzp (zelfstandige zonder personeel) ben 15 jaar in het vak als klusser voor mij is niets te groot of te klein

    u kunt ook mijn website bekijken waar u ook makelijk contact met mij kunt krijgen

    sinds de resesie heb ik bijna niet gewerkt

    heeft u een klus wij zijn door het hele land actief

    www.rbt-klussers.nl

    met vriendelijke groet,

    A.Ring

  • martje

    is er nog eerlijk werk dat bijvoorbeeld 100 euro in de week betaald

    vr gr martje