wie heeft er werk voor mij???????

  • fatoch

    hallo mensen ik ben op zoek naar huishoudelijk werk in stadshagen . ik ben betrouwbaar iemand ik heb veel ervaring in de schoonmaak. bellen 0616733062, ik hoop op deze weeg een werk te vinden groetje fatoch

  • Suzy

    Hallo werkzoekende!

    Jij bent niet de eeniege die in deze schoen steekt. ik gehoor ook bij de ongelukkigen die Solliciteer over al werk aannoemt via uitzendkantoors en zij segen jah ik heb werk vor u maar gij kan komen 1-2 keer per week zo heb ik nog mijn dage ook niet kunnen halen om stempelen kunnen te gaan. (sinds 2007).

    Heb jij al eraan gedacht om selfstandig te worden?

    Grtjs Suzy

  • Errel Isenia

    schoonmaak medewerker

    magazijn medewerker

    ordepicker

    spoelkeuken

    geachte MVR of DHR

    ik ben een jonge man die heel erg gemotiveerd is en die van werken houd.

    ik ben opzoek naar werk om geen uitkering aantevragen in deze moeilijke periode ,

    ik hoop dat iemand werk voor me heb.

    Met vriendelijk groeten ,Errel Isenia

  • Kor

    Welk bedrijf wil mij de kans geven om op mijn 58 nog een aantal jaren met veel passie te werken.

    Wie heeft werk voor mij in Leeuwarden e.o.

    Ik kan als administratief logistiek mederwerker/planner uit de voeten maar wil ook wel als koerier aan de slag.

  • regina

    hoi

    zou jij het leuk vinden wat bij te verdienen hoe veel hang van jou af je kunt dit peperkt houden tot

    400/500 per maand (dit hoef je dus niet op te geven bij de belasting) maar je kunt natuurlijk gewoon opbouwen tot 1200/1500 per maand(dit echter wel aan te geven bij belasting) het gaat hier om de verkoop van huishoudelijke artikelen,maar ook make-up en mannen en vrouwen geuren,

    lijkt het je wat piet dan zie ik je graag in mijn leuke werkgroep verschijnen en kan ik je meteen inschrijven ook kun je met ons mee naar de supersaturday's party ook onze cursusen lopen daar

    ik hoor het wel mogt je het willen dan verzoek ik deze gegevens aan mij door te geven

    vriendelijke groet regina rensink mischien uw toekomstige collega oh ps ik raad je plan b aan

    is goedkoper voor je start bij fm(het is je werk materiaal)startersmap

    Achternaam distributeur*

    Voornaam Distributeur*

    Geboortedatum

    Het is belangrijk om te weten dat de Recruiterbonus alleen wordt uitbetaald indien op het online inschrijfformulier een geldige startercode staat vermeld of wanneer het bekende stickertje uit de startermap op het formulier wordt geplakt. We willen je vragen hier rekening mee te houden.

    Ik meld mij aan voor Plan A (Personal Use Box inclusief Starterkit)

    Ik meld mij aan voor Plan B (alleen Starterkit aan € 51)

    Burgerservicenummer(BSN)*

    Woonplaats: straat, huis/appartement, nummer, postcode, stad

    Straat, huisnummer, bus*

    Postcode*

    Stad*

    Land*

    Telefoon

    GSM-nummer

    E-mail*

    Vul de velden nauwkeurig in en je e-mailadres. Na het voltooien van de registratie, ontvang je een e-mail op het aan FM Group verstrekte e-mailadres.

    Naam van het bedrijf (indien de distributeur een eigen zaak heeft)

    Veld leeglaten indien niet van toepassing.

    Het volledige adres van de hoofdzetel van het bedrijf: straat, huis/appartement, nummer, postcode, stad*

    Straat, huisnummer, bus

    Postcode

    Stad

    Land

    Naam Bank

    Rekeningnummer (IBAN)

    copieer dit onderste vul in en zend deze terug naar mij en u kunt al aan het eind van de dag al toegang tot de webshop en dan aan de slag,

  • regina

    hoi

    zou jij het leuk vinden wat bij te verdienen hoe veel hang van jou af je kunt dit peperkt houden tot

    400/500 per maand (dit hoef je dus niet op te geven bij de belasting) maar je kunt natuurlijk gewoon opbouwen tot 1200/1500 per maand(dit echter wel aan te geven bij belasting) het gaat hier om de verkoop van huishoudelijke artikelen,maar ook make-up en mannen en vrouwen geuren,

    lijkt het je wat piet dan zie ik je graag in mijn leuke werkgroep verschijnen en kan ik je meteen inschrijven ook kun je met ons mee naar de supersaturday's party ook onze cursusen lopen daar

    ik hoor het wel mogt je het willen dan verzoek ik deze gegevens aan mij door te geven

    vriendelijke groet regina rensink mischien uw toekomstige collega oh ps ik raad je plan b aan

    is goedkoper voor je start bij fm(het is je werk materiaal)startersmap

    Achternaam distributeur*

    Voornaam Distributeur*

    Geboortedatum

    Het is belangrijk om te weten dat de Recruiterbonus alleen wordt uitbetaald indien op het online inschrijfformulier een geldige startercode staat vermeld of wanneer het bekende stickertje uit de startermap op het formulier wordt geplakt. We willen je vragen hier rekening mee te houden.

    Ik meld mij aan voor Plan A (Personal Use Box inclusief Starterkit)

    Ik meld mij aan voor Plan B (alleen Starterkit aan € 51)

    Burgerservicenummer(BSN)*

    Woonplaats: straat, huis/appartement, nummer, postcode, stad

    Straat, huisnummer, bus*

    Postcode*

    Stad*

    Land*

    Telefoon

    GSM-nummer

    E-mail*

    Vul de velden nauwkeurig in en je e-mailadres. Na het voltooien van de registratie, ontvang je een e-mail op het aan FM Group verstrekte e-mailadres.

    Naam van het bedrijf (indien de distributeur een eigen zaak heeft)

    Veld leeglaten indien niet van toepassing.

    Het volledige adres van de hoofdzetel van het bedrijf: straat, huis/appartement, nummer, postcode, stad*

    Straat, huisnummer, bus

    Postcode

    Stad

    Land

    Naam Bank

    Rekeningnummer (IBAN)

    copieer dit onderste vul in en zend deze terug naar mij en u kunt al aan het eind van de dag al toegang tot de webshop en dan aan de slag,

  • Haagstam

    Dankje voor uw reactie.

    Zelfstandig beginnen eist heel veel inspanning en er zijn heel wat eisen waar je aan moet voldoen dus bijna niet te doen en ik heb ook geen idee hoe ik het moet doen

    Sandra

  • gerard

    Wie heeft voor mij een vasre baan ben loodgieter en heb 35 jaar ervaring

    Het mag ook ander soort baan wezen ik wil alles aanpakken salaris kan in overleg

    regio deventer-apeldoorn spoed iiii

  • Marcel

    Hallo,

    Vanaf vandaag ben ik heel hard op zoek naar werk, maakt niet uit wat het is als er maar een

    normal salaris tegen over staat.

    Ik ben voor alles inzetbaar, o.a. hulp in de huishouding, productie,thuiswerk, agrarisch, industrie, verzorging of helpende in alles waar u maar hulp voor nodig heeft.

    Ik hoop dat ik via deze weg snel werk vind,

    hopelijk tot snel.

  • gonny rehorst

    Beste werkgevers.

    ik ben op zoek naar werk voor 20 uur in de week, wie kan mij helpen .

    En heeft voor mij in de zorg, of in de winkel, of als gastvrouw werk.

    Ik kan goed met mensen om gaan die kwetsbaar, hulpbehoevend, of een luisterend oor nodig hebben.

    Mijn kwaliteiten zijn: Zorgzaam, behulpzaam, geduldig, flexibel, leergierig.

    Wie nodig mij uit voor een gesprek.

    Ik zie graag uit naar uw reactie.

    Met vriendelijk groet.

    Gonny Rehorst.