Budgetcoach voor uw financiele problemen.

  • Budgetcoach Danielle

    Budgetcoach Medemblik voor Financiële rust en stabiliteit

    Gun uzelf die ruimte. Graag vertel ik u wat ik specifiek voor u kan betekenen.

    Helderheid in geld- en bankzaken is helderheid in uw hoofd.

    Mijn naam is Danielle Kip en ik ben Budgetcoach.

    Samen met u zet ik uw geldzaken op een rij en maak ik uw uitgavenpatroon inzichtelijk. Ik doe dit met een vakkundigheid die niet alleen duidelijkheid schept maar ook kostenbesparend werkt. Met name door het feit dat ik u handvatten aanreik waarmee u onafhankelijk en met de nodige kennis zelf een nieuw begin kunt maken

    Staat u regelmatig rood op uw betaalrekening?

    Heeft u een oplopende betalingsachterstand?

    Bent u het overzicht kwijt en maakt u zich zorgen over de toekomst?

    U bent niet de enige. In de huidige crisistijd zijn veel mensen in een slechtere financiële situatie terecht gekomen. Het veranderen van persoonlijke situaties zoals ontslag, echtscheiding of het overlijden van de partner, maar ook ziekte kunnen een oorzaak zijn voor een financiële disbalans.

    Ik zorg ervoor dat u de draad weer op kunt pakken. Samen met u breng ik de balans terug zodat u weer grip heeft op uw financiële situatie. Samen met u zet ik uw geldzaken op een rij en maak ik uw uitgavenpatroon inzichtelijk. Ik doe dit met een vakkundigheid die niet alleen duidelijkheid schept maar ook kostenbesparend werkt. Met name door het feit dat ik u handvatten aanreik waarmee u onafhankelijk en met de nodige kennis zelf een nieuw begin kunt maken.

    Voor Bedrijven & Instellingen

    Heeft u medewerkers die de laatste tijd minder presteren?

    Ziet u een groei in het ziekteverzuim bij uw medewerkers aan het eind van de maand?

    Heeft u iedere maand weer nieuwe loonbeslagen?

    Dergelijke situaties kunnen zich in bedrijven en instellingen voordoen, waardoor u zich zorgen gaat maken over uw werknemer. U kunt te maken krijgen met werknemers die een voorschot op hun salaris willen of bij wie loonbeslag op het salaris plaatsvindt. Dit zijn duidelijke signalen dat de werknemer de helderheid in bankzaken volledig kwijt is. Gerichte hulp is dan noodzakelijk.

    De dienstverlening bij Budgetcoach Medemblik is uitgebreider. Stuur een email voor meer informatie over wat ik kan doen voor uw situatie. Ons werk gebied is in heel noord Holland.

    info@budgetcoachmedemblik.nl U kunt ons ook vinden op twitter & Facebook.

    Groetjes Danielle

  • Budgetcoach Medemblik

    x